2009年6月22日

2009 Advanced English Program - Student Comments



Dung Xin Elementary School concluded the first semester of its Advanced English Program. Students in grades 4 and 5 were selected from across all of Keelung's elementary schools. Thanks to all the teachers who participated in this new program.

Here are some of their comments about favorite activities:

1. 我最喜歡Readers' Theater,這課程讓我更喜歡英文了。

2. 所有的課程我都喜歡,因為都很有趣,可以學到不同的東西。

3. 我最喜歡製作三明治的課程,可以吃東西,又可以學到相關單字。

4. 我最喜歡Alex老師的猜謎。

5. 我喜歡王振蕙老師的課,因為很有趣,又可以學到戲劇。

6. 我最喜歡Mikania的課,因為她很幽默。

7. 我喜歡佩蘭校長的課,用段落引導我們創作文章。


Here are some of their comments about what they learned in the AEP Program:

1. 我認識了歌舞劇的有趣,學到選擇與改寫劇本、分組與角色分配、台詞練習、道具製作等等….

2. Learned some new vocabulary.

3. Learned how to use computer to write an article and how to read the small stories.

4. 美術、音樂和閱讀能力都增強了。

5. 學到了如何表演、如何敞開胸懷。